Додайте товари для порівняння
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

Інтернет-магазин  Пн-Пт: 10–18.00
(Сб та Нд вихідні)

0
Мій кошик

Настільна гра - Магічні Вежі / Wandering Towers

Артикул ІМ1009UA
В наявності
Видавець  Ігрова Майстерня
Мова  Українська
Вік  8+
Час партії  30 хвилин
Тривалість партії  30 хвилин
Мінімальна кількість гравців  1
Кількість гравців  Від 1 до 6
Жанр  Змагальницькі, Сімейна, Чари і магія
Рейтинг BGG 

Найбільший світовий ресурс, присвячений настільним іграм.
Англійською мовою.

7.3

  • 4 плитки ландшафту
  • 9 веж
  • 1 Замок Ворона
  • 8 заклинань
  • 30 мініатюр чарівників
  • 90 карт переміщення
  • 36 колб із зіллям
  • 1 кубик
  • 1 жетон першого гравця
  • правила гри
Цікаво знати. Чому в українській локалізації вирішили зробити назву "Магічні вежі", якщо в оригіналі вона називається "Блукаючі вежі" ("Ходячі вежі")?
Відповісти
Владислав Дубчак, дякуємо за цікавість! Дієприкметники на -уч-, -юч-, -ач-, -яч- не властиві українській мові, тому ми відкинули "блукаючі" та інші схожі варіанти. Після роздумів, ми обрали варіант "магічні", адже ця назва підходить до тематики гри.
Відповісти
Ігрова Майстерня, може і не властиві. але ці слова все одно є у словниках. Тож все одно дуже дивно що їх відкинули.
Відповісти
Владислав Дубчак, дякуємо за вашу увагу до цієї гри.
Зваживши всі варіанти при підготовці файлів до друку, ми обрали саме таку назву для гри з причин, які написали вище. Бажаємо вам приємних ігор незалежно від назви гри!
Відповісти
Написав подробиці щодо помилок у правилах на вашу пошту.
Зокрема у розділі "Варіант для майстрів чарівників" друге і третє речення після двокрапки перекладені неправильно.
Там написано що гравці застосовують заклинання в будь-який момент і по черзі. Але це неправда і суперечить тому що написано буклеті "поширені питання". згідно англійських правил тільки один гравець може застосувати заклинання у під час одного будь-чийого ходу. причому право застосування заклинання у пріорітеті отримує активний гравець, якщо він відомвляється то далі воно передається за годинниковою стрілкою.
Також у правилах соло гри забули перекласти одне речення і тепер не зрозуміло звідки беруть 3 карти під час сетапу які зображені на малюнку.

Відповісти
Владислав Дубчак, дякуємо за детальний відгук та коментарі щодо правил.
Дійсно, у варіанті для майстрів-чарівників тільки один гравець можна застосувати заклинання і перевага надається активному гравцеві, а якщо він чи вона відмовляється, то тоді право застосувати заклинання передається далі за годинниковою стрілкою.
Щодо правил для соло-гри — ми вже виправили цю помилку і додали оновлений файл на сайт!
Відповісти
Дуже гарно зроблено, у гру легко грати. Єдине, чого мені хотілося б, так це збільшення кількості гравців. Можна додати магів ще інших кольорів. Але якщо не враховувати цього невеликого зауваження, чудова гра!

Відповісти
Арсеній, Дякую за відгук!
нам також подобається грати в Магічні Вежі )
про кількість гравців - передамо побажання розробникам

Відповісти
Прикольна гра, яка буде цікава всім! Грали кілька разів на вечірках з друзями (всі дорослі)) - дуже сподобалося, потрібен стратегічний підхід і хороша пам'ять! Адже якщо забути під якою вежею твої чарівники, то потім їх непросто знайти)
Відповісти
Яна, Дякую за відгук!
грати, та розиватися! )
Відповісти
Новий відгук або коментар
Оцініть товар
Надіслати
1 658 грн
1 950 грн
Порівняти
Увійдіть на сайт щоб
додати товар в список бажань
Замовити швидко
Опис

Щороку випускні класи Школи магії складають випускний іспит, щоб продемонструвати свою майстерність у володінні магією. Усі учні кожного класу мають потрапити до легендарного Замка Ворона. Використовуючи свою магію, учні-чарівники можуть переміщати вежі, на яких вони стоять, щоб швидше дістатися до Замка. Або щоб захопити інших чарівників у пастку й зібрати магічну есенцію в пляшку! Лише учні того класу, який правильно використовує свої магічні навички та опанує мистецтво левітації веж, здобудуть звання майстрів-чарівників.

Мета гри 

Спробуйте бути першими, хто перемістить усіх своїх чарівників до замку Ворона та наповнить усі свої колби чарівним зіллям по дорозі.

Чарівники можуть пересуватися як пішки, так і на магічних вежах. Якщо ви ув'язните чарівника, накривши його вежею, одна з ваших колб наповниться зіллям. Використовуйте зілля з розумом, та не забувайте звільняти своїх чарівників, якщо хтось зловив їх у пастку під вежею.

Перебіг гри Мандрівні вежі

Починаючи з першого гравця, усі гравці йдуть по черзі за годинниковою стрілкою. Якщо ви виконуєте свій хід, ви стаєте активним гравцем. У свій хід виконайте 2 дії.

  • 1-ша дія: Покладіть одну зі своїх карт переміщення з руками в скид горилити. Потім виконайте переміщення відповідно до зіграної карти.
  • 2-га дія: Так само зіграйте другу карту переміщення з руками та виконайте переміщення відповідно до зіграної карти.

Якщо ви не можете або не хочете розігрувати жодної карти переміщення, покладіть усі 3 карти з рук у скид і візьміть 3 нові карти з колоди. Крім цього, ви можете пересунути 1 вежу на свій вибір на 1 клітинку вперед за годинниковою стрілкою.

Карти переміщення

За допомогою карти переміщення ви можете переміщувати чарівників або вежі.
У грі є три типи карт переміщення:

  • Карти переміщення чарівників
    • Дає можливість переписати лише одного зі своїх видимих ​​(що перебувають на вершині одного з веж) чарівників.
    • Якщо на картці зображено число, яке ви маєте за площину рівно на стільки кроків, скільки зображено на карті.
    • Якщо на карті замість числа зображено кубики, киньте гральну кістку для визначення кількості кроків для переміщення. Кількість зображених кубиків це можлива кількість ваших спроб перекинути кістку, якщо вам не сподобався попередній результат.
    • Якщо тільки чарівник не має зупинитися на верхівці вежі, на якому вже перебуває 6 фігурок: у такому випадку він зупиняється перед нею.
    • Якщо переміщення чарівника завершується саме на замку Ворона, він пропускається в нього й залишається там до кінця гри. Ви не можете проігнорувати «зайве» переміщення, тож якщо у вас залишилися невикористані клітинки переміщення, чарівник мусить пройти повз замок Ворона.

Увага! Якщо ви перемістили одного з ваших чарівників у замок Ворона, ваш вхід тепер припиняється, навіть якщо ви ще не зіграли іншу карту. Це означає, що активний гравець може переписатися в замок Ворона тільки одного чарівника за вихід.

  • Карта переміщення веж
    • Карта переміщення веж дає вам можливість переписати одну будь-яку вежу.
    • Якщо на зіграній карті переміщення зазначено число, перемістіть вежу за годинниковою стрілкою на точно таку кількість клітинок.
    • Якщо на карті замість числа зображено кубики, киньте гральну кістку для визначення кількості кроків для переміщення. Кількість зображених кубиків це можлива кількість ваших спроб перекинути кістку, якщо вам не сподобався попередній результат.
    • Якщо переміщення вежі закінчується на клітинці, на якій вже є вежа, поставте вежу, яку ви переміщуєте, на цю вежу. Таким чином, упродовж гри можна скласти стос із 9 веж.
    • Як тільки ви підняли вежу, ви не можете поставити її назад і скасувати її переміщення.
    • Переміщуючи вежу, ви вибираєте пере Плойте тільки верхню вежу, чи будь-яку іншу вежу в стосі. В останньому випадку ви маєте переписати разом з обраною вежею всі інші вежі, які стоять на них. Якщо на вежі, яку ви переміщаєте, або в їїсередині стоять чарівники, то всі мініатюри подорожують разом із вежею.
    • Ви не можете поставити вежу на замок Ворона. Якщо переміщення вежі має закінчитися на замку, ви не можете виконати це переміщення. Однак вежі можна переміщувати повз замок Ворона.
    • Якщо замок Ворона стоїть на вежі, яку ви переміщуєте, то замок подорожує разом із нею!
  • Комбіновані карти
    • На деяких картах переміщення на одній половині зображено переміщення для вежі, а на інших – для чарівника. Якщо ви можете грати таку карту, ви вибрали, чи перепубликуйте одну вежу або одного з ваших чарівників. Ви маєте оголосити про це вголос. Після того, як ви зробили свій вибір, ви вже не можете змінити своє рішення.

Ув'язнення чарівників і наповнення колб зіллям

Якщо переміщення вежі закінчується на клітинці або вежі, на якій стоять чарівники, то цих чарівників буде «усвідомлено» . Якщо ви ув'язнили одного або більше чарівників, ви отримаєте нагороду – наповніть зіллям одну зі своїх порожніх колб.

Примітка: ви можете перевернути лише одну колбу за раз, незалежно від кількості чарівників, які ви ув'язнили.

Карти заклинань у грі Wandering Towers

Якщо під час свого ходу ви хочете зробити одне із заклинань, то використовуйте такі загальні правила для заклинань.

  • Витратьте необхідну кількість повних колб із зіллям і застосуйте відповідне заклинання. Після того, як колба була використана, зверніться до неї в коробку.
  • Ви можете реалізувати лише одне заклинання один раз у будь-який момент свого ходу.
  • Якщо заклинання дає вам можливість переписати одного зі своїх чарівників у замок Ворона, ваш хід тепер закінчується , навіть якщо ви ще не зіграли жодної карти переміщення або зіграли лише одну.
  • Заклинання залишаються на місці горилити впродовж усієї гри; їх можуть використовувати всі гравці.

Кінець гри

Як хто тільки із гравців наповнить усі свої колби зіллям та відправить свого останнього чарівника в замок Ворона, розпочинається кінець гри. Введіть поточний раунд до кінця, щоб у кожного гравця була однакова кількість ходів. На цьому етапі колби із зіллям, які були витрачені на заклинання, вважаються «повними».

Відео

Бажаного товару немає в наявності?
Телефонуйте нам і ми намагаємося його замовити особисто для вас +380980002377 .
PS: Зважаючи на те, що товар буде їхати із-за кордону,
час очікування може складати 2-4 тижні.

Самовивіз з нашого магазину — безкоштовно.

«Нова пошта» по Україні — за тарифами перевізника.

Детальніше про доставку

Відправка замовлення протягом 1-2 робочих днів

Замовлення оформлення в пт після 15.00, відправка в пн-вт

  • Готовкою при отриманні
  • Кредитною карткою

 

   НАКОПІЧУВАЛЬНА СИСТЕМА ЗНИЖОК:
   Ми намагаємось запропонувати Вам найкращі ціни, та накопичувальні знижки:

3% після реєстрації!
5% при накопиченні суми замовлень в 8000 грн.
7% при накопиченні суми замовлень в 10000 грн.
10% при накопиченні суми замовлень в 15000 грн.
12% при накопиченні суми замовлень в 17000 грн.

Розміри знижки автоматично встановлюються після реєстрації

Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача .