У священному місці, де небеса зустрічаються зі скелями, мудрий Хранитель спілкувався з горами, наділеними мудрістю піску та каменю. Чотири стихії — Вода, Земля, Вогонь і Сонце — почули його слова і відгукнулися. Хранитель перетворив чотири стихії на напівбогів, наділивши мудрістю гір, і поклавши на них місію — поширити цю мудрість серед народів, які живуть на окремих островах
У цій грі напівбогами, що несуть знання, станете ви. Але перш ніж навчати чогось інших, важливо наповнитися мудрістю самим. Ваше завдання - пізнавати найбільші таємниці, досліджувати, набратися досвіду, а після цього навчати ваших послідовників підкорювати нові землі й утворювати гори, на яких будуть побудовані нові священні місця. Кожне священне місце підвищить вашу мудрість і дасть змогу досягти вищого знання. Той напівбог, що стане наймудрішим, буде шануватися багатьма поколіннями послідовників, і стане переможцем.
Орос — це унікальна гра, яка змогла отримати нагороду Ion Award і Board Game Design Lab Challenge, а також стати фіналістом у Cardboard Edison Award ще до того, як вийшла у світ.
Це суміш стратегії та екшн-економіки, в якій ви будете створювати гори, переміщати тектонічні плити, провокувати виверження вулканів, набиратися мудрості та передавати її людям. Ви будете змінювати ландшафт, створюючи пазл із тайлів тектонічних плит. Кожна партія унікальна, оскільки стратегій для перемоги — безліч! Використовуйте свою мудрість і логіку, щоб обійти суперників.