Настільна гра «Lifeboat» - психологічна компанійська гра з разюче глибоким геймплеєм. Корабель затонув, і тільки невеликій групі щасливчиків вдалося врятуватися, потрапивши на єдину шлюпку. Капітан, Старпом, Сер Стівен, Леді Лейн, Матрос і Малий. Зараз вони дрейфують у відкритому морі в надії побачити землю. Припаси закінчуються, сонце палить нещадно, всіх мучить спрага. Не дивно, що незабаром починаються підлості, інтриги й бійки.
На початку гри учасники отримують карти персонажів, таємних друзів і ворогів: від персонажа-ворога ви маєте позбутися протягом гри, а персонажа-друга врятувати й доправити до берега.
Гра триватиме, доки не буде викладено четвертий жетон чайки: цей жетон сповістить про те, що ваш човен все ж дістався берега й усі живі персонажі урятувалися. Після цього усі гравці (навіть за мертвих чи непритомних персонажів), підраховують очки за здобутки (гроші, коштовності й картини), а також за мертвих ворогів та живих друзів. Учасник із найбільшим переможним рахунком здобуває перемогу.
Кожен раунд гри матиме три фази:
- Ранок. Розподіл ресурсів. У грі найбільшу вагу має розташування карт на човні: чим ближче ви до корми, тим раніше одержуєте карти припасів. Спершу послідовність персонажів на човні визначають їхні ролі, та потім протягом гри ви зможете помінятися місцями з іншими героями.
Зранку гравці по черзі, починаючи з персонажа на кормі, одержують по одній карті з колоди припасів долілиць: тільки вони знатимуть, що отримали.
Якщо колода вичерпається, перш ніж до вас дійде черга отримати припаси, ви не отримуєте нічого: треба було раніше помінятися місцями з іншим персонажем й сісти ближче до корми!
Серед предметів вам траплятимуться аптечки, що допоможуть вилікувати рани, вода, що втамує спрагу, особливі предмети, що знадобляться у другій фазі, й коштовності, які знадобляться наприкінці гри або за спроби домовитися з іншим героєм. - День. Дії. Протягом цієї фази персонажі по черзі, починаючи з гравця, який знаходиться найближче до носа човна, виконують одну з дій на вибір.
Активний гравець може взяти весла в руки й трохи погребти, відпочити, помінятися місцями з іншим гравцем, спробувати когось пограбувати або виконати спеціальну дію - скористатися сигнальним пістолетом, парасолькою або аптечкою. Ви можете навіть побитися з іншими учасниками, якщо бажаєте позбутися ворогів. - Вечір. Навігація. Персонаж на кормі вибирає одну з карт навігації. Якщо на ній є зображення чайки, гравець викладає відповідний маркер. Перекреслена чайка прибирає наявний маркер. Протягом цієї фази також визначається, хто з персонажів страждатиме від спраги або випаде за борт. Якщо ви випали за борт, то відразу одержуєте один жетон поранення, та ще й інші персонажів можуть із тим допомогти, якщо приманять акул. Якщо ви наприкінці раунду не втамуєте спрагу водою, то також отримаєте поранення.
Гравці, що мають кількість поранень, що дорівнює їхній силі, непритомніють. Якщо вони знову отримають поранення, то загинуть.
Якщо з карти навігації ви отримали четвертий жетон чайки, гра негайно завершується й триває фінальний підрахунок переможних очок.