На ваш славний корабель нападає кракен... Хапайте шаблі й пістолети, заряджайте гармати! Тільки спільними зусиллями ви зможете дати відсіч підводному чудовиську!
На початку гри піратський корабель розміщується посередині поля. Фішки щупалець кракена виставляються на початку кожної доріжки моря: сині щупальця зліва, а червоні - справа. Гравці вибирають фішки піратів з унікальними здібностями й виставляють їх на борту корабля. Вони беруть по 10 карт дій відповідного пірата, перетасовують особисті колоди й добирають по 2 карти.
Перебіг гри
Учасники ходять по черзі. У свій хід гравець:
- Переміщує фішки щупалець
Гравець кидає кубики кракена та переміщує відповідні щупальця (випала грань визначає колір і ряд). Якщо щупальце досягає жетона борту, цей жетон скидається, а щупальце повертається на початок доріжки. Якщо щупальце добирається до корабля, а жетон борту вже знищений, у цьому місці кладеться жетон пробоїни й щупальце повертається на початок доріжки.
- Активний гравець розігрує одну карту дії
Ефекти карт дій дозволяють:
- Перемістити фішку пірата в інше місце на кораблі;
- Вистрілити з гармати / пістолета або застосувати шаблю проти щупальця в тому ж ряду і відповідному стовпці (гармати, пістолети, шаблі), щоб повернути щупальце на початок доріжки.
- Полагодити борт корабля, виклавши новий жетон. Жетони пробоїн перешкоджають лагодженню.
- Веселий Роджер - будь-яка дія на вибір.
Наприкінці ходу гравець добирає 1 карту зі своєї колоди.
Поява кракена
Щасливі пички на картах переміщують фігурку кракена по його треку. Просуваючись по своєму треку, кракен додає в пул нові кубики. Дійшовши до кінця треку, фігурка кракена переставляється на ігрове поле, замінюючи одну з фішок щупалець.
Щасливі пички продовжують пересувати фігурку кракена в напрямку до корабля. Подібно до звичайного щупальця, кракен переміщається, якщо на кубику випадає грань з відповідним кольором і символом. Повертаючи кракена на початок доріжки, гравець кладе жетон атаки на його фігурку.
Перемога та поразка
- Гравці перемагають, якщо кладуть 3-й жетон атаки на фігурку кракена.
- Гравці програють, якщо на кораблі розміщується 4-й жетон пробоїни.
✏️ Esteban & Antoine Bauza
🎨 Betowers