Дюна — сама назва натякає на безлюддя. Піщана пустка — єдиний краєвид на більшості планетної поверхні, помережаний лише скелястими хребтами. Велетенські хробаки пів кілометра завдовжки живуть у піску, нападаючи на будь-кого, хто там затримується. Людство тулиться до ізольованих осередків життя, де доступна дорогоцінна вода — але навіть ці поселення потерпають від жахних коріолісових бур. Та все ж ця планета визначає долю цілої галактичної імперії. Адже тільки на Дюні можна збирати прянощі. Прянощі — ключ до міжзоряних мандрівок. Також вони — медичний препарат, що значно продовжує життя.
Могутні сили зійшлися в боротьбі за Дюну. Імперські війська, шляхетні роди і кочові тубільці-фримени змагаються за владу над планетою. У цій грі ви візьмете на себе роль однієї зі сторін конфлікту: Атрідів, Фрименів, Харконненів або Імперії.
МЕТА ГРИ
Мета гри полягає в тому, щоб здобути контроль над Дюною, використовуючи унікальні здібності своєї фракції: захопити три твердині в кінці 3-го, 4-го чи 5-го ходів або мати найбільше очок за твердині й прянощі в кінці 5-го ходу.
У цій стратегічній настільній грі учасники можуть стати частиною дому Атрейдес, відомого своєю тягою до справедливості і поміркованості, примкнути до жорстоких і нещадних Харконненів, долучитися до жадібного Імперіуму або очолити непокірних Фрименів. Мета кожної фракції — захопити планету Дюна.
ХІД ГРИ
Протистояння триватиме 5 раундів. Кожен раунд складається з семи фаз. У фазі піщаної бурі гравці кидають кубик, що визначає рух бурі, яка несе загибель всім, хто опиниться з нею в одній локації. У фазі появи прянощів гравці розкривають картку відповідної колоди і розміщують прянощі у зазначених локаціях. Черви знищують прянощі і загони.
У фазі отримання карток гравці оплачують прянощами картки бою і торгівлі. У фазі відродження можна відроджувати загиблі загони. Далі відбувається фаза висадки розміщення загонів. У фазі бою гравці розігрують відповідні карти, борючись за локації і цитаделі. У фазі збирання прянощів ваші загони отримують 2 прянощі, якщо перебувають у локаціях із цим ресурсом.
Якщо після 3, 4 або 5 раунду ви зуміли захопити 3 цитаделі, то перемагаєте. Якщо після закінчення п'ятого раунду ніхто не має потрібної кількості цитаделей, то гравці отримують очки за підконтрольні об'єкти і визначають переможця.