Острів духів (Spirit Island) — настільна кооперативна гра, в якій ви перенесетесь на віддалений від людей острів й приміряєте на собі роль духів, що намагаються захистити острів від загарбників. Європейські колонізатори дізнались про існування острова духів й по класиці намагаються його освоїти та забудувати його землі. Ваша ціль — не дати їм цього зробити.
Якщо ви любите кооперативні асиметричні ігри з механікою контролю територій, планування дій, колобудування, тоді гра Острів Духів точно для вас!
Острів Духів - це кооперативна гра для 1-4 гравців. У ній гравці беруть на себе роль духів, які захищають острів від загарбників-колонізаторів, що пригнічують корінних мешканців. Кожен із них наділений різними здібностями та силою.
На початку гри кожен гравець вибирає собі духа, за якого гратиме. Виставляє на полі кілька дисків сили, а решту розміщує на планшеті, як зазначено у правилах.
У кожному ході духи діють одночасно, застосовуючи всі свої здібності та силу, щоб прогнати непроханих гостей. На початку гри духи поступово набирають сили, щоб вистояти проти автоматизації загарбників.
Правила гри поділяються на кілька раундів. Раунди діляться на 5 фаз:
-
Фаза духів.
У цій фазі кожен гравець обирає одну зону зростання на своєму планшеті і отримує доступ до відповідних бонусів. Вони можуть додавати та переміщувати диски сили на інші об'єкти, отримувати нові карти та нову енергію. Або повернути карти зі скиду назад у гру.
-
Фаза швидких сил.
У цій фазі розігруються заплановані швидкі карти. Гравці можуть скористатися швидкими силами на планшетах, а також здійснювати різні дії на вказаних відстанях та типах місцевості. Є й такі карти, які дозволяють виконувати події на різних ділянках землі. І тут духи відриваються на повну.
-
Фаза загарбників.
У ній насамперед розігрується атака. Загарбники одночасно атакують землю та даханів. Якщо сила збитків два або більше, то з карти зараження перекладається один маркер на землю, а духи та дахани, присутні на цій території, втрачають по одному диску сили. Після атаки починається будівництво міст і поселень згідно з правилами.
-
Фаза повільних сил.
Гравці використовують повільні сили на своїх планшетах та карт сил із тією ж відміткою, які вони розіграли. У ній, як і фазі швидких сил, виконуються ті самі дії.
-
Фаза змін.
Підбиття підсумків відбувається наприкінці кожного раунду.
Скидання - гравці складають всі карти сили, зіграні під час цього ходу, до особистих стосів скидання.
Пошкодження та стихія. Всі стихії, а також пошкодження, які були поставлені в цьому ходу зникають.
У кожній фазі гравці вирішують усі разом, який правильний зробити хід. У цих діях відбуваються події. І тут треба бути дуже уважним та обережним.
Духи здобувають перемогу, якщо виконали умову на поточному тайлі терору. І зазнають поразки коли:
- острів стає надто забрудненим;
- гине один із духів;
- закінчується колода загарбників і немає доступних карток.
Острів духів це одночасно і кооперативна головоломка, і контроль територій, у якому без спільних дій та вдалого планування перемогти більш-менш суворого супротивника майже неможливо! Тому якщо ви готові зібрати команду, з якими ви легко знаходите спільну мову, то скоріше придбайте коробочку з настілкою Острів духів та дайте відсіч нахабним колонізаторам!