Французький король помер, не залишивши спадкоємця. Гравці стають главами впливових родин, що борються за корону.
Орифлама («Золоте полум'я») - штандарт французьких королів, головна військова хоругва королівських військ.
Перебіг гри
Учасники гри отримують по 1 жетону впливу та однакові набори з 10 карт персонажів. 3 випадкові карти відкладаються, вони не застосовуються в грі.
Партія триває 6 раундів. Кожен раунд складається з 2 фаз:
- Фаза планування
Гравці по черзі викладають карти в один ряд долілиць. Карту можна покласти в початок ряду, в кінець ряду або поверх іншої карти своєї сім'ї.
- Фаза подій
Карти розігруються по черзі. Власник закритої карти може або залишити її як є, поклавши на неї 1 жетон впливу з резерву, або перевернути карту і застосувати її ефект (всі жетони впливу з цієї карти він забирає собі). Після відкриття верхньої карти у стосі нижні карти стають недоступними. Якщо карта вже лежить горілиць, гравець застосовує її ефект.
Наприкінці раунду карти та жетони в ряду залишаються на своїх місцях.
Ефекти карт інтриг і персонажів
- Лорд. Приносить по 1 очку впливу за кожну сусідню карту своєї сім'ї.
- Лучниця. Видаляє першу або останню карту в ряду.
- Спадкоємець. Приносить 2 очки впливу, якщо в ряду немає інших спадкоємців.
- Перевертень. Копіює ефект сусідньої карти.
- Солдат. Видаляє сусідню карту.
- Шпигун. Краде 1 очко впливу в гравця, чия карта лежить по сусідству.
- Змова. Подвоює очки впливу, накопичені на цій карті.
- Засідка. Дає 1 очко впливу. Якщо ця карта була видалена картою іншого персонажа, дає 4 очки впливу.
- Королівський указ. Переміщує будь-яку карту в ряду на нове місце.
- Отрута. Видаляє будь-яку карту з ряду подій.
Кінець гри
Партія завершується після 6-го раунду. Гравці рахують свої очки впливу. Перемагає той, хто набрав більше очок.