Багатьом у юні роки доводилося читати історії про Гулівера. Цей чоловік мандрував у незвичні світи, але все ж до країни Селестії добратися йому не вдалося. Чому би вам не спробувати зробити те, з чим не впорався легендарний Гулівер? Команда у вас зібрана, лишилося пройти всі випробування на вашому повітряному судні в настільній грі «Селестія». Проблем на шляху, звісно, вистачатиме, але і скарби в дальніх містах надзвичайно привабливі.
Безпечно та дешево чи ризиковано та дорого?
Настільна гра «Селестія» пропонує групі мандрівників і шукачів скарбів відвідати міста країни Селестії. Подорожувати між ними доведеться на повітряному кораблі, а на шляху на вас чекає чимало перепон: тумани, блискавки, пірати та навіть зграї птахів. Чим далі, тим складніше — але й скарби будуть цінніші. Доведеться довірити свою долю капітану, аби той врятував свою команду від кораблетрощі.
На початку партії кожен гравець отримує по 8 карт спорядження. Серед них можуть бути й карти підсилення та прискорення, але про них пізніше. Визначте першого капітана та відправляйтеся в незабутню подорож.
На початку партії кожен гравець отримує по 8 карт спорядження. Серед них можуть бути й карти підсилення та прискорення, але про них пізніше. Визначте першого капітана та відправляйтеся в незабутню подорож.
Роль капітана — чи не найважливіша в екіпажі. Щоразу саме йому доведеться долати всілякі перепони на шляху корабля. Не впорається — постраждає вся команда. Протягом керування кожного капітана відбуваються такі кроки.
- Кидок кубиків капітаном, аби визначити загрози.
- Рішення кожного окремого члена екіпажу — лишитися на судні чи в місті. Якщо вирішили не продовжувати мандрівку, то заберіть свою фігурку з палуби та візьміть 1 скарб із поточного міста. На жаль чи на щастя, капітан ніколи не може покинути свій корабель.
- Подолання загроз капітаном — він мусить розіграти відповідні до значень на кубиках карти.
- Переміщення корабля до наступного міста.
- Передача повноважень капітана наступному за годинниковою стрілкою пасажиру.
- Такий перебіг подій відбуваються доти, доки якийсь із капітанів не провалить своє завдання. У рідкісних, але дуже вдалих сценаріях, корабель дістанеться до останнього міста — тоді подорож теж завершується. Перед початком нової судно переміщується знову до першого міста, усі фішки гравців опиняються на палубі, а самі гравці беруть по 1 карті з колоди. Час знову відправитися в пригоди.
Гра триває до моменту, поки хтось із гравців наприкінці подорожі матиме скарби вартістю 50 очок чи більше. Хто матиме найкращий результат, той і перемагає.
Якщо ви думаєте, що пасажири корабля зовсім ніяк не можуть повпливати на перебіг мандрівки або ж доля команди залежить лише від удачі, то ви помиляєтесь. Окрім звичайних карт спорядження в колоді є ще й карти підсилення. Їх можуть розігрувати як пасажири, так і капітан — усе залежить від конкретної карти.
А що якщо цього разу не вдасться подолати всі загрози?
«Селестія» — чарівна гра для всієї сім’ї. Кожна мандрівка — це величезні ризики, де ледь не щоходу можна лишитися ні з чим. Доводиться постійно вибирати між гарантованою меншою нагородою чи шансами втратити все. Але якщо зійдете в якомусь із перших міст, не заздріть тим, хто дійшов майже до самого кінця — це безпечне рішення ви прийняли самі. Тож наскільки ви готові довірити свою долю поточному капітану?