Навіть у ХХІ столітті величина й міць Римської імперії вражає як істориків, так і пересічних громадян. Розширюючи кордони, римський імператор Адріан Август вирішив побудувати захисний вал, який би став північним кордоном величної стародавної держави.
Гравці, перевтілишись у римських генералів, повинні протягом 6 років (звісно ж, раундів) побудувати мильовий замок, укріпити власні форти і створити величну прикордонну захисну стіну, яка вражатиме як ворожі племена, так і нащадків.
Адріанів вал: перебіг гри
Кожен гравець щораунду здобуває переможні очки, розвиваючи свій форт, захищаючи його стіни та збільшуючи свої досягнення за допомогою ресурсів та різних робітників (солдатів, будівельників, слуг і жителів). Усі гравці на початку кожного року (раунду) отримують певну кількість карт ресурсів і робітників, тому треба обачно витрачати їх, щоб побудувати якомога більше укріплень і відтак здобути максимальну кількість переможних очків. Перевага гри від реальної історії полягає в тому, що тривалість року можна легко скоротити: раунд триває доти, поки усі гравці не вичерпають свої ресурси. Разом із тим, гравці мають ще один козир: напади піктів прогнозовані й відбуваються наприкінці кожного року-раунду.
Хто переможе?
Переможцем гри «Адріанів вал» стане той, хто зможе набрати найбільшу кількість переможних очок наприкінці 6-го року. Чимало ігрових ходів дозволяють набрати очки
- слави,
- релігійності,
- доблесті чи порядку.
Після останньої атаки піктів наприкінці 6-го року, гра закінчується і відбувається підсумковий підрахунок очок, під час якого усі гравці повинні витратити усіх робітників, отриманих останнього року. Генерала, якому вдасться здобути найбільшу кількість переможних очок, оголошують легатом легіону. Якщо буде нічия між декількома гравцями, переможе той, хто має найменшу кількість очок ганьби або найбільше карт шляху. У разі нічиї навіть після таких підрахунків, перемогу поділять головні претенденти. Цікаво, може наступний легат легіону Римської імперії – ти?