Як відомо, гінця ноги годують. Ось і в настільній грі Фабулантика гравцям потрібно постійно переїжджати з місця на місце: спочатку в пошуках замовника, а потім – щоб виконати отримане доручення. Переміститися з пункту А до пункту Б можна різними способами, вибір маршруту залежить від можливостей мандрівника: для лісових доріжок вам знадобиться кінь, для гірських – ослик, перетнути пустелю вдасться лише на верблюді, на водних шляхах не обійтися без корабля.
Оголошення про те, що тому чи іншому персонажу терміново потрібен кур'єр, даються відкрито. Але, щоб отримати це завдання, треба спочатку знайти автора оголошення. У чому складність? Та в тому, що казкові герої подорожують Фабулантикою інкогніто, приховані під вежами-ковпачками.
Лише опинившись на одній ділянці з такою вежею, гонець має право зазирнути в неї і перевірити, чи там не ховається той, хто йому потрібен. Таким чином гравець може отримати індивідуальне завдання з пошуку іншого персонажа, за яким теж доведеться ганятися по всій карті.
Життя мандрівника – цікава історія незвичайних зустрічей. Коли в настільній грі Фабулантика гонець стикається із замовником або з адресатом доручення, цей персонаж переміщається в будь-яку іншу вільну точку на карті на вибір гравця, а його ймовірні цілі та завдання при цьому вплітаються в оповідання, перетворюючись на частину загального сюжету.
Наприклад, Король, який сидів на млині, попросив синього гінця відшукати Кота-в-Чобогах, а сам відбув... у гірську фортецю на півдні країни, бо звідти очікується напад ворогів.
Сам Кіт, який свого часу дав оголошення про розшук Дракона, не поспішає на зустріч з Його Величністю, а відсиджується в якихось підозрілих розкопках на краю великої пустелі. Чекайте, хіба розкопками керує не Джин?
Спробуй стеж за всіма одночасно, коли вони ні хвилини не сидять на місці! Настільна гра Фабулантика - чудовий спосіб розвинути пам'ять і уяву, а заразом - повеселитися і пофантазувати досхочу!
Автор: Лукас Зак, Майкл Палм